Kehtivad alates 7. juuni 2024.
1. ÜLDSÄTTED
1.1. Käesolevaid müügitingimusi („Müügitingimused“) kohaldatakse kõikidele OÜ KINTAR TRADING (registrikood 10231137, aadress Harju maakond, Rae vald, Rae küla, Koplipere tee 17, 75310, e-postiaadress info@kintar.ee; „Müüja“) ja ostja („Ostja“) vahelistele müügitehingutele („Müügileping“). Müügitingimuste eesmärk on Müüja poolt Ostjale (Ostja ja Müüja eraldi kui „Pool“ ja koos kui „Pooled“) müüdavate toodete („Kaup“) müügil tekkivate õigussuhete reguleerimine.
1.2. Müügitingimused kohalduvad Müüja e-poe keskkonnas (kättesaadav aadressil http://www.kintar.ee/; „Veebipood“) ja muud sidevahendi abil (e-posti teel ja telefoni teel) sõlmitud Müügilepingutele. Müügitingimused kohalduvad ka Müüja kaupluses sõlmitud Müügilepingutele, v.a Müügilepingu sõlmimise protsessi puudutavas osas. Kui Poolte vahel on sõlmitud erikokkulepe Kauba müügiks, prevaleerivad sellise kokkuleppe tingimused Müügitingimuste ees.
1.3. Müügilepingu sõlmimisel kinnitab Ostja, et on Müügitingimustega ja selles viidatud dokumentidega põhjalikult tutvunud ning nõus nende kohaldumisega Müügilepingule. Samuti kinnitab Ostja Müügilepingu sõlmimisel, et ta on vähemalt 18-aastane teovõimeline füüsiline isik ja tal on kõik vajalikud õigused ja volitused Müügilepingu sõlmimiseks.
1.4. Müüjale võivad Müügilepingu raames teatavaks saada Ostja isikuandmed. Müüja töötleb Ostja isikuandmeid vastavalt Müüja andmekaitsetingimustele, mis on Müügitingimuste lahutamatu osa.
2. MÜÜGILEPINGU SÕLMIMINE
2.1. Kauba ostmiseks tuleb Ostja esitada Müüjale vastavasisuline tellimus („Tellimus“). Tellimus on võimalik esitada Veebipoes ning samuti muu Müügitingimustes nimetatud sidevahendi abil.
2.2. Veebipoe tellimused
2.2.1. Tellimuse edastamiseks Ostja: (I) lisab Veebipoes soovitud Kauba ostukorvi; (II) kinnitab ostukorvi; (III) sisestab selleks ette nähtud väljadele Kauba kohaletoimetamiseks ja Kauba eest maksmiseks vajalikud andmed; (IV) esitab Tellimuse ja tasub Kauba eest (v.a. kui tasumine toimub hiljem). Tellimuse esitamisel avaldab Ostja nõustumust käesolevate Müügitingimustega.
2.2.2. Müügileping vastava Tellimuse osas loetakse jõustunuks, kui Müüja edastab Ostjale e-posti teel kinnituse Tellimuse eduka esitamise kohta.
2.2.3. Müüjal on õigus Müügileping eksimuse tõttu tühistada, kui Kauba hind või laoseis Veebipoes ei vasta inimliku eksituse või tehniliste probleemide tõttu tegelikkusele.
2.3. Muu sidevahendi abil tehtavad Tellimused
2.3.1. Tellimusi on võimalik teha ka e-posti (info@kintar.ee), telefoni (+372 6793 080) või mobiili (+372 5300 4108) teel. Tellimus peab sisaldama soovitud Kaupa (tootekood), tarneviisi , kohaletoimetamise asukohta ja tellija andmeid. Õiguslikult on Tellimus käsitletav kui ettepanek pakkumuse tegemiseks ning Tellimus ei tekita Müüjale mistahes kohustusi.
2.3.2. Tellimuse saamisel teeb Müüja Ostjale pakkumuse Müügilepingu sõlmimiseks („Pakkumus“) vastavalt pakkumuses toodud tingimustele. Pakkumus võib olla vormistatud arvena. Pakkumus kehtib 30 päeva selle esitamisest, kui Pakkumuses ei ole märgitud teisiti. Müüjal on omal äranägemisel õigus Pakkumuse tegemisest keelduda.
2.3.3. Pakkumusega nõustumise korral edastab Ostja Müüjale vastavasisulise kinnituse („Kinnitus“). Kinnitus tuleb edastada vähemalt kirjalikku taasesitamist võimaldavas või muus Müüja poolt aktsepteeritud vormis, järgides Müüja poolt Kinnituse edastamiseks antud juhiseid. Kinnituseks loetakse ka Ostja poolt arve tasumist. Ostja ettepanekuid Pakkumuse muutmiseks (sh täiendamiseks) käsitletakse uue Tellimuse esitamisena.
2.3.4. Müügileping vastava Tellimuse osas loetakse jõustunuks, kui Ostja on edastanud Pakkumisele Kinnituse. Kui Pakkumuse ja Müügitingimuste vahel esinevad vastuolud, kohaldatakse vastavas osas Pakkumuse tingimusi.
2.4. Müügilepingu sõlmimisel kinnitab Ostja, et tema poolt Müüjale esitatud info on täpne, täielik ja õige. Mistahes puuduste eest, mis tulenevad Ostja poolt antud info ebatäpsustest, vastutab Ostja.
2.5. Majandus- või kutsetegevuse raames Müügilepingu sõlminud Ostja kinnitab Müügilepingu sõlmimisel, et: (I) ta teab, mida ta tellib ja tal ei ole mistahes nõudeid Müüja vastu seoses ekslikult tellitud või Ostjale mittesobiva Kauabaga; (II) ta suudab täies ulatuses hinnata tellitud Kauba sobivust tema vajadustele; (III) ta mõistab, et juhul kui Müüja on andnud Kauba suhtes soovitusi, on tegemist soovitustega, mida Ostja igakordselt hindab võttes arvesse valdkonna professionaali teadmisi ja sobivust soovitud eesmärgiks; (IV) ta mõistab, et mistahes Müüja hinnang vajaliku Kauba sortimendile, kogusele ega muudele parameetritele ei oma Ostja ega Müüja suhtes siduvat tähendust, kuivõrd Müüja ei teosta Müüja vajaduste analüüsi ega anna siduvaid hinnanguid Ostja või tema lõppkliendi vajadustele; (V) ta mõistab, et Müüja ei anna ühtegi kinnitust ega vastuta selle eest, et Kaup sobib Ostja soovitud eesmärgiks ja tegelikeks vajadusteks.
2.6. Müüja eeldab ning Ostja kohustub tagama, et Müügilepingu sõlmimise ja täitmise raames ennast Ostja esindajatena esitlevatel isikutel on kõik vajalikud volitused Ostja nimel vastavate toimingute teostamiseks (sh Müügilepingu sõlmimiseks, Kauba vastuvõtmiseks jms). Ostja vastutab enda esindajate tegevuse ja tegevusetuse eest nagu enda tegevuse ja tegevusetuse eest.
3. OMANDIÕIGUS
3.1. Kauba omandiõigus läheb Müüjalt Ostjale üle Kauba ja selle tarne eest täies ulatuses tasumisel.
4. HINNAD JA MAKSETINGIMUSED
4.1. Ostja on kohustatud Kauba eest tasuma Müügilepingu tingimuste vastava müügihinna koos sellele lisanduva käibemaksuga („Müügihind“). Veebipoe kaudu ostetavatele Kaupadele kohalduvad Veebipoes Tellimuse esitamise ajal avaldatud Müügihinnad (hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu).
4.2. Müügihind tasutakse ettemaksuna. Veebipoe ostude korral toimub tasumine Tellimuse esitamisel Veebipoes kättesaadavatel makseviisidel ning Veebipoe väliste ostude korral vastavalt Müüja esitatud arvele, milles on välja toodud maksetähtaeg koos Müüja rekvisiitidega, seejuures võib Ostja tasuda Müügihinna ka sularahas või pangakaardiga Müüja kaupluses selle lahtiolekuaegadel.
4.3. Müügihind ei sisalda tasu Kauba tarne ega muude täiendavate teenuste eest. Kauba tarne toimub täiendava tasu eest vastavalt Müüja kehtestatud tarnehindadele, sõltuvalt valitud transpordiliigist, Kauba mõõtmetest ja kaalust. Kauba tarne eest tasutakse ettemaksuna koos Müügihinnaga. Veebipoe ostude puhul kuvatakse tarne hind ja võimalikud tarneviisid Ostjale enne Tellimuse esitamist.
4.4. Mistahes maksega viivitamise korral on Müüjal õigus nõuda Ostjalt viivist 0,2% tasumata summalt iga maksmisega viivitatud päeva eest. Lisaks viivise tasumisele on Müüjal õigus kasutada muid Müügilepingus ja seaduses sätestatud õiguskaitsevahendeid, sh nõuda Ostjalt võla sissenõudmisel tekkinud kulutuste hüvitamist.
4.5. Ostja võlgnevuse korral on Müüjal on õigus keelduda Müügilepingus sätestatud kohustuste täitmisest kuni võlgnevuse nõuetekohase tasumiseni. Müügihinna või tarne eest tasumisega viivitamisel enam kui 5 päeva on Müüjal õigus Müügilepingust ette teatamata taganeda.
5. TARNE
5.1. Kaup tarnitakse Ostjale Müügilepingus kokkulepitud ajal vastavalt Ostja valitud tarneviisile, seejuures laos olev Kaup pannakse valmis vedajale üleandmiseks (või Müüja tegevuskohas Ostjale üleandmiseks) 1 kuni 3 tööpäeva jooksul Müügihinna ja tarnetasu laekumisest. Veebipoe ostude korral kuvatakse Kauba tarneaeg vahetult enne Tellimuse esitamist. Täpsemad tarnetingimused ja hinnad on leitavad siit.
5.2. Müüja teavitab Ostjat e-posti või telefoni teel tarneaja pikenemisest, mh kui selgub, et Kaupa ei ole Müüja laos.
5.3. Ostja on kohustatud tagama Kauba kohaletoimetamise võimalikkuse Müügilepingus sätestatud ajal, mh olema kättesaadav Müüjale, et kooskõlastada Kauba üleandmise täpsemad üksikasjad ja tagada ligipääs Müügilepingus märgitud kohaletoimetamise asukohta. Kui Ostja on valinud tarneviisiks Kaubale ise järele tulemise, tuleb Kaup vastu võtta hiljemalt 10 päeva jooksul Müüjalt vastavasisulise teavituse saamisest.
5.4. Kui Müüjal (sh Müüjale transporditeenust osutaval isikul) ei ole Ostjast tuleneva takistuse tõttu mõistlikult võimalik Ostjale Kaupa kokkulepitud ajal üle anda, loetakse, et Ostja on vastuvõtuviivituses. Ostja vastuvõtuviivituse korral on Müüjal õigus: (I) nõuda ostjalt vastuvõtuviivitusega seonduvate kulude hüvitamist, mh korduva tarnega seonduvate kulude hüvitamist vastavalt esialgsele tarne hinnale; ja/või (II) taganeda ette teatamata Müügilepingust, kui vastuvõtuviivitus on kestnud enam kui 10 päeva.
5.5. Kauba vastuvõtmisel kohustub Ostja Kauba üle vaatama ning veenduma Kauba koguses, kvaliteedis ja Kauba vastavuses Müügilepingu tingimustega, sh asjakohaste juhiste, jooniste ja muu dokumentatsiooni olemasolus. Märkused Kauba suhtes tuleb kanda üleandmisel Ostjale esitatud vormile (saateleht, tagastusvorm vms) vastavalt selles toodud vormistusjuhistele. Kui Ostja Kauba ülevaatusel Kauba suhtes märkuseid kirjalikult vastaval vormil ei fikseeri, loetakse Kaup vastavas ulatuses nõuetekohaseks ja Müügilepingu tingimustele vastavaks.
5.6. Müüjal on õigus Kauba üleandmisest keelduda, kui Kauba vastuvõtjaks on muu isik kui Ostja või Ostja poolt kirjalikult volitatud isik. Müüjal on isikusamasuse tuvastamiseks õigus nõuda Ostjalt isikut tõendava dokumendi ettenäitamist.
6. KAUBA KVALITEET JA PRETENSIOONID
6.1. Kaup peab vastama Müügilepingus kokkulepitud omadustele. Kauba omadused on välja toodud Veebipoes ja Kaubaga üleantavas dokumentatsioonis (juhised, joonised jms). Veebipoes müüdava Kauba omadused võivad teatud juhtudel erineda Kauba tegelikest omadustest (nt värvuse, kuju ja suuruse poolest).
6.2. Ostja on kohustatud Müüjat teavitama, kui Kaup ei vasta Müügilepingu tingimustele ehk Kaubal on puudus. Müüja teavitamine puudusest peab toimuma mõistliku aja jooksul, mis on (I) tarbijast Ostja puhul hiljemalt 2 kuud puudusest teadasaamisest ja (II) mittetarbijast Ostja puhul hiljemalt 14 päeva puudusest teadasaamisest.
6.3. Müügilepinguga seonduvad pretensioonid ja kaebused (sh teavitused puudustest) tuleb esitada Müüja e-posti aadressil info@kintar.ee. Pretensioonis tuleb detailselt kirjeldada puuduse olemust ja lisada sellele puudust kinnitavad tõendid (nt fotod) koos Müügilepingu andmetega (nt tellimuse kood vms). Eeltoodud nõuetele mittevastavad pretensioonid on Müüjal õigus jätta tähelepanuta.
6.4. Müüja ei vastuta puuduse eest:
6.4.1. mis on tekkinud Kauba tavapärase kasutuse tulemusena või Ostjast tuleneva asjaolu tõttu, mh Kauba mitteotstarbelisest või mittenõuetekohasest kasutamisest;
6.4.2. mis tekkisid pärast Kauba juhusliku hävimise ja kahjustumise riski üleminekut Ostjale, välja arvatud kui Kauba puudus tekkis Müüja rikkumise tõttu. Kauba juhusliku hävimise või kahjustumise risk läheb Ostjale üle hetkel, mil Müüja või Müüja poolt määratud isik on andnud Kauba: (I) Ostja, (II) Ostja poolt volitatud isiku või (III) Ostja poolt nimetatud vedaja valdusesse, välja arvatud kui Müüja teadis või pidi teadma, et Kaup on hävinud või kahjustunud, kuid ei teatanud sellest Ostjale. Kui Ostja satub vastuvõtuviivitusse, läheb juhusliku hävimise ja kahjustumise riisiko Ostjale üle vastuvõtuviivitusse sattumise hetkest;
6.4.3. kui see ilmnes enam kui 6 kuud või tarbijalemüügi puhul 2 aastat pärast Seadmete üleandmist Ostjale. Tarbijalemüügi puhul eeldatakse, et 1 aasta jooksul alates Kauba tarbijale üleandmisest ilmnenud puudus oli olemas Kauba üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus Kauba või puuduse olemusega;
6.4.4. kui Ostja Müügilepingu sõlmimisel Kauba puudusest teadis või pidi teadma. Tarbijalemüügi puhul vabaneb Müüja vastutusest üksnes siis, kui tarbija on sellise puudusega sõnaselgelt nõustunud;
6.4.5. kui mittetarbijast Ostja ei ole puudusest Müüjat mõistliku aja jooksul vastavalt Müügitingimuste punktile 6.2 teavitanud, välja arvatud juhul kui puudus on põhjustatud Müüja tahtluse või raske hooletuse tõttu või Müüja pidi olema puudusest teadlik ja ei teavitanud sellest Ostjat.
6.5. Puuduse avastamisel on Ostja kohustatud võtma tarvitusele võtma mõistlikud abinõud asja säilitamiseks ja kaitsmiseks.
7. TAGANEMINE JA TAGASTAMINE
7.1. Müügilepingust taganemine on lubatud üksnes Müügitingimustes ja kohalduvates õigusaktides sätestatud alustel.
7.2. Tarbijast Ostja võib Müügilepingust põhjuseta taganeda 14 päeva jooksul alates Kauba üleandmisest Ostjale või tema esindajale, teavitades sellest Müüjat vastavalt Müügitingimuste punktile 7.4. Taganemisõigus ei laiene esemetele, millised on nimetatud võlaõigusseaduse § 53 lõikes 4. Kui Müügilepingu alusel müüakse Ostjale mitu toodet, mis antakse üle erinevatel aegadel, hakkab taganemise tähtaeg kulgema viimase toote üleandmisest. Ostja vastutab tagastamisele kuuluva Kauba halvenemise korral Kauba kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest, kui ta on Kaupa kasutanud muul viisil, kui on see on mõistlikult vajalik Kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks peab Ostja käsitsema ja kasutama Kaupa üksnes nii, nagu tal lubataks tavapäraselt seda teha kaupluses. Müüjal on õigus Kauba väärtuse vähenemise maha arvestada tagastatavast Müügihinnast.
7.3. Müügilepingust taganemise korral mistahes alusel on kumbki Pool kohustatud tagastama teineteiselt saadu.
7.3.1. Ostja on kohustatud tagastama Müüjale Kauba 14 päeva jooksul alates taganemisavalduse saatmisest Müüjale, seejuures vastutab Müüja Kauba nõuetekohase pakendamise eest ja kannab Kauba tagastamisega seonduvad otsesed kulud, välja arvatud juhul, kui taganemise aluseks on Kauba puudus, mille eest vastutab Müüja. Kui Pooled ei lepi kokku teisiti, tuleb Kaup tagastada Müüja tegevuskohta aadressil Koplipere tee 17, Rae küla, Rae vald, Harjumaa.
7.3.2. Müüja on kohustatud tagastama Müüjale Müügihinna ja tarne eest makstud tasud 14 päeva jooksul alates taganemisavalduse kättesaamisest, kuid mitte enne kui Ostja on Kauba tagastanud või esitanud tõendid Kauba tagasisaatmise kohta. Poolte vahelise teistsuguse kokkuleppe korral tehakse tagasimakse, kasutades sama makseviisi, mida kasutas makse tegemiseks Ostja. Müüja ei hüvita Ostjale mistahes juhul lisakulusid, mis on tingitud sellest, et Ostja on valinud Kauba tarneks mõne muu viisi kui Müüja pakutud tavapärane kõige soodsam tarneviis.
7.4. Ostja taganemisavaldus tuleb esitada Müüja e-posti aadressil info@kintar.ee ning taganemisavaldusest peab selguma selge ja ühemõtteline tahe Müügilepingust taganemiseks. Ostja võib Müügilepingust taganemiseks kasutada taganemisavalduse tüüpvormi, mis on kättesaadav siin.
7.5. Kauba ümbervahetamine on võimalik üksnes Müüja nõusolekul vastavalt Poolte kokkulepitud tingimustele.
8. GARANTII
8.1. Kaubale antakse Müüja poolne garantii (müügigarantii) üksnes juhul, kui Pooled on selles Müügilepingus kokku leppinud. Garantii ei välista Ostja õigust esitada Müüja vastu muid Müügilepingust või seadusest tulenevaid nõudeid.
8.2. Kaubale kehtib tootjapoolne garantii vastavalt tootjagarantii tingimustele. Tootjagarantii tingimused on sätestatud Kauba tootja poolt ning Müüja ei vastutata tootjagarantii tingimuste täitmise eest. Müüja on kohustatud Ostjale tootjagarantii tingimused üle andma Kauba üleandmisel.
9. VASTUTUSE PIIRANG
9.1. Müüja vastutus on piiratud. Müüja vastutab üksnes süülise rikkumisega tekitatud otsese varalise kahju eest. Müüja ei vastuta rikkumise tagajärjel tekkida võiva mittevaralise kahju ja saamata jäänud tulu eest. Müüja vastutus iga Müügilepingu alusel on piiratud vastava Müügilepingu alusel Ostja poolt Müüjale tehtud maksete summaga.
9.2 Müüja ei vastuta Ostjale või kolmandale isikule Kaubast tuleneva kahju eest ega kolmandate isikute poolt Kaubaga seonduvalt esitatud nõuete eest.
9.3 Ülaltoodud vastutuse piirangud ja välistused ei kehti juhtudel ja ulatuses, milles kohalduvate õigusaktide kohaselt ei ole lubatud vastutust piirata või välistada, sh võttes arvesse tarbijale müüki reguleerivaid sätteid.
10. VÄÄRAMATU JÕUD
10.1. Pool ei vastuta oma kohustuste rikkumise eest ulatuses, milles Pool rikkus kohustust asjaolu tõttu, mida Pooled ei saanud ette näha ega mõistlike jõupingutuste abil vältida, sh tulekahju, plahvatus, loodusõnnetused, pandeemia, sõda, streik, tööseisak, tootja tehase riigi seadusandluse (k.a. ajutise) selline muudatus, mille tulemusena Müügilepingu täitmine osutub võimatuks, eriolukorra väljakuulutamine, erakorralise seisukorra kehtestamine jms (vääramatu jõud). Pooled loevad vääramatu jõuks ka olukorda, kus Müüja ei täida oma kohustusi tulenevalt sellest, et koostööpartner (tootja, tarnija jms) ei täida vääramatu jõu tõttu oma kohustusi Müüja ees. Rahalise kohustuse täitmata jätmine ei ole vabandatav vääramatu jõu tõttu.
11. KOMMUNIKATSIOON
11.1. Kui ei ole sätestatud teisiti, loetakse Poolte vahel edastatavad teated ja tahtevaldused nõuetekohaselt esitatuks, kui need on koostatud eesti keeles ja edastatud teisele Poolele vähemalt kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis Poolte poolt teavitatud kontaktaadressile (sh e-posti aadressile).
11.2. Kui Müügitingimustes ei ole sätestatud teisiti, loetakse e-posti teel edastatud teatud teisele Poolele kättetoimetatuks teate saatmisele järgneval esimesel tööpäeval (s.o iga päev, mis ei ole nädalavahetus või Eesti rahvus- või riigipüha).
12. ÜLEANDMINE
12.1. Ostja ei või üle anda ega mistahes muul moel loovutada temale Müügilepingust tulenevaid õigusi ja/või kohustusi Müüja eelneva kirjaliku nõusolekuta. Müüja võib Müügilepingust tulenevad nõuded loovutada kolmandatele isikutele Ostja nõusolekuta.
13. MUUDATUSED
13.1. Müüja võib igal ajal Müügitingimusi ja Kauba hinnakirja muuta, teatades sellest Ostjat e-posti teel ja/või avaldades Müügitingimused ja/või uuendatud hinnakirja Veebipoes. Müügilepingule kohaldatakse Müügilepingu jõustumise ajal kehtinud Müügitingimusi ja hinnakirja.
14. LOOBUMINE
14.1. Mistahes hilinemine Poole poolt oma õiguse teostamisel teise Poole vastu Müügilepingust tuleneva kohustuse täpseks täitmiseks ei ole käsitletav vastavast õigusest loobumisena ega takista Poolt mistahes määral vastava kohustuse ega muude Müügilepingust tulenevate kohustuste täitmise nõudmisel.
15. KEHTETUS
15.1. Kui Müügilepingu mistahes säte või osa osutub kehtetuks või tühiseks, ei too see kaasa kogu Müügilepingu kehtetust või tühisust.
16. VAIDLUSTE LAHENDAMINE
16.1. Pooled püüavad kõik Müügilepingust tulenevad või nendega seotud vaidlused, erimeelsused või pretensioonid lahendada läbirääkimiste teel. Kui läbirääkimistel ei saavutata kokkulepet, lahendatakse vaidlused Harju Maakohtus, kui õigusaktid ei sätesta teistsugust kohustuslikku kohtualluvust.
16.2. Kui Poolte vahel tekib vaidlus Kauba kvaliteedi osas, annavad Pooled Kauba hindamiseks Poolte poolt ühiselt määratud eksperdile. Muu kui tarbijaga sõlmitud Müügilepingu puhul kannab ekspertiisiga seotud kulud Müüja üksnes juhul, kui Kaubal esines eksperdi hinnangul Ostja poolt väidetud puudus. Muul juhul kannab ekspertiisiga seonduvad kulud Ostja. Tarbijaga sõlmitud Müügilepingust tuleneva vaidluse puhul kannavad mõlemad Pooled 50% ekspertiisikuludest või juhul, kui Kaubal esines eksperdi hinnangul Ostja väidetud puudus, kannab kulud Müüja.
16.3. Ostja esitatud pretensioonid lahendab Müüja kooskõlas kehtiva õigusega mõistliku aja jooksul. Ilmselgelt põhjendamatud pretensioonid võib Müüja jätta tähelepanuta.
16.4. Tarbijal on vaidluse lahendamiseks õigus pöörduda ka Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti juures tegutsevasse Tarbijavaidluste komisjoni. Kaebuse läbivaatamine komisjonis on Pooltele tasuta. Samuti on Ostjal õigus pöörduda Euroopa Liidu Tarbija nõustamiskeskuse poole aadressil https://ec.europa.eu/consumers/odr.